lördag 1 december 2012

Duktig

Vi har påbörjat ett större projekt - att omvandla flickornas gamla lekrum (= allas råddrum) till ett tv-rum för barnen. Förra veckoslutet tillbringade vi några timmar med att tömma och städa garderoberna och idag har jag tömt och städat bokhyllor i tre timmar. Men nu börjar det småningom arta sig. Golvet är tömt och bara en (genomgången) bokhylla finns kvar.

Snart börjar det roliga - att bära in soffan, TV:n; Wii:n mm och ordna det fint. Och så småningom skaffa en ny "vuxen-TV" till vardagsrummet.

Och så har jag promenerat med hunden i snölandskapet, och försöker nu få treåringen att sova dagssömn (hittills utan minsta framgång), för vi är bortbjudna i kväll. Och för övrigt börjar min semestervecka - den sista sommarsemesterveckan - i dag!

1 kommentar:

  1. God eftermiddag!


    Jag heter Jonathan Schiess och jag jobbar på företaget NetBooster (www.netbooster-agency.se) Vi hjälper våra kunder att öka sin synlighet på nätet genom att bland annat annonsera för dem på olika bloggar och sajter.

    Just nu arbetar vi tillsammans med K-rauta (www.k-rauta.se) och vi undrar om det kan vara intressant för dig att låta oss annonsera för dem på din blogg. Ersättning ingår.


    Om det intressant är det bara att höra av sig så berättar jag mer!
    Mail: jonathan.schiess@netbooster.com


    Med vänliga hälsningar,
    Jonathan

    SvaraRadera