onsdag 15 december 2021

Mellandag

 

Här är vad som har hållit mig sysselsatt de senaste veckorna - och till och från under hela hösten - Lucia! Arbetet kulminerade under luciadagen, som är både stressig och alldeles fantastisk. Allt gick bra, i år också, och var så fint.

Bildbevis på att jag tog mig tid att äta lunch under den långa och intensiva dagen skickades till maken.

Tredje dottern har födelsedag just på luciadagen, och i år var det extra stort, då hon fyllde 18. Hurra hurra för henne, snäll, modig och klok, och nu liksom officiellt vuxen! 

Igår var jag ännu både trött och uppvarvad, men i natt sov jag gott (i nya lakan! Som döttrarna - som vet vad jag gillar - gav mig i födelsedagspresent) och idag känns allt lugnt och trevligt. Tänkte att jag kan pausa med rutinjobb och ogjorda småuppgifter idag, och i morgon kanske börja fundera på julen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar