onsdag 17 april 2013

Detta har hänt

  • Viktigast av allt: Störstingen har fyllt 15. Hurra hurra! Vi firade med litet släktkalas på lördag, litet specialmat på söndag och litet presenter på måndag (riktiga dagen).
  • Maken och jag var på fest med rock-tema på lördagen. Alla var klädda enligt tema (jag har ännu kvar rester av svart nagellack och "tatueringar", svårt att få bort, så jag har långärmat och höghalsat på jobbet) och det var mycket lyckat. Vi kom hem halv tre och vaknade halv sju, och i dag börjar jag känna mig återställd.
  • För övrigt minns jag ingen ovanligt från den gångna veckan. Jobba, hämta minsting, komma hem, laga mat, äta, prata prata prata, plocka undan, kanske tvätta en maskin tvätt, kanske handla mat, gå ut med hunden, äta kvällsmål, sova. Och börja från början igen. Bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar