fredag 11 november 2016

London, love

Tror ni att jag borde byta ut blommorna?

London var toppen, som alltid. Planet kom iväg litet sent i snöstormen, men vi landade halvtiotiden lokal tid i ett halvsoligt London och tillbringade dagen i city. Vi gick i butiker längs huvudgatorna, åt fish & chips på en pub till lunch och promenerade runt på olika håll. Sjutiden tog jag tåget till min kompis (min reskompis sov på hotell) och åt middag med dem. Till sist kraschade jag i sängen 22-tiden efter en mycket trevlig 20-timmarsdag, sov som en stock och vaknade till den inte alltför behagliga nyheten om USAs nya president.   

På onsdagen åkte vi alla tre med bil till Ashford Design Outlet, tillbringade dagen där och återvände hem med massor av julklappar i väskorna. 

Vi hann med massor, fast resan var kort, och framför allt var det fint att tillbringa tid med sina vänner - det blir ju inte av alltför ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar