tisdag 23 november 2010

Annat program

Ettåringen åkte för en timme sedan iväg med mormor och morfar, och ska vara borta i två (!) nätter. Jag saknar henne redan, men samtidigt fick jag nästan... semesterkänsla. De inkommande dygnet är visserligen fullbokat, men med litet annorlunda program. I kväll blir det julpyssel med sexåringen tillsammans med hennes klasskompisar och deras föräldrar. I morgon ska jag tillbringa hela dagen i Tavastehus tillsammans med tolvåringen, som deltar i Barnens Parlament (kanske jag till och med kan smita iväg till en affär eller ett café, helt ensam?). På kvällen tänkte jag göra något på tu man hand med tioåringen. Inte dumt alls att kunna koncentrera sig på sina stora barn emellanåt! Sedan tror jag nog att jag har bråttom att hämta minstingen igen, genast på torsdag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar