onsdag 11 mars 2015

Det ljusnar

Numera är det ljust både när jag kör till jobbet på morgonen och när jag kör hem. I morse glömde jag att slå på sätesvärmaren i bilen när jag startade och märkte det först efter 15 minuter (och slog inte på den då heller) - vilket vårtecken!

Man vågar inte riktigt säga något ännu, men det känns som om årsredovisningsprojektet börjar vara någotsånär under kontroll. Publiceringsdatum är först om några veckor, och allt möjligt kan ännu hända, men på slutrakan är vi hursomhelst. 

Och, som grädde på moset - jag har bokat en resa för mig och de tre minsta flickorna till Cypern i april! Maken och störstingen föredrar som känt andra typer av semestrar, så de kommer inte med (maken riktigt ryste när jag berättade om våra planer, bara sola och simma - om vädret tillåter - och njuta av hotellets programutbud och kanske, de dagar vi känner för det, göra dagsutflykter innan vi återvänder till hotellets middag, minidisco och kvällshow). I år fick vi inte heller med andra kompisar, så vi åker bara vi fyra. Men det blir nog toppen det också, jag ser så fram emot det.

Och veckoslutsvädret ser ju lovande ut, så vi tänkte oss en tur till lande på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar