söndag 19 april 2015

Söndag


Vi har tillbringat hela dagen på hotellområdet. Femåringen var på sitt livs första Bamseklubb (vilken lycka), och själv tog jag inte ens fram en bok den här första dagen, utan satt bara helt stilla i solen. Tills jag, till min egen (och flickornas) stora överraskning deltog i ett vattengympapass.

Lunchen åts också i hotellets poolbar. Man kan inte klaga på utsikten.

Och sedan köpte vi en uppblåsbar pingvin. Först tänkte jag vara snål och tråkig och vägra, men lyckligtvis tänkte jag om - det var väl investerade 14 euro. Flickorna lekte hela eftermiddagen i poolen och jag fick läsa i min solstol.

Nu pausar vi på balkongen, och snart blir det middag och show! 

Edit: Här fungerar nätet bara när det känner för det (känns grekiskt), så detta publiceras betydligt senare.

2 kommentarer:

  1. Den andra bilden är helt underbar! Så himla fint ni har det :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo, det var toppen. Nu är vi hemma igen och återanpassar oss till vardagen...

    SvaraRadera