lördag 13 februari 2016

Dagsljus

Arbetsveckan var intensiv, som vanligt så här års, men slutade på ett trevligt sätt - precis innan jag for hem på fredag eftermiddag fick jag klart ett uppdrag som jag överraskande fått på fredag morgon och faktiskt inte hade trott att jag skulle hinna med, vid sidan om mitt planerade jobb. Och så fick jag ännu beröm för resultatet. Så var fredagskvällen lugn och trevlig, med raclette och film. Och så sov jag gott, och när jag vaknade kvart över åtta var det ljust ute! Det är ju flera månader sedan det har hänt sist.

Nu har jag gått en lång promenad med hunden - i dagsljus! Och till och med sett solen! Maken och minstingen är på båtmässa. Tolvåringen bakar, hon ska ha försenat födelsedagskalas för sina kompisar i kväll, och femtonåringen förbereder något program för dem. Fin helg så här långt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar