fredag 12 oktober 2018

Hälsningar från hemmakontoret!

Jag jobbar hemifrån i dag, och njuter som vanligt oerhört. Gott morgonkaffe, lugn och ro, den andra tvättmaskinen på gång, dimma och rusk ute.  Efter lunchen (uppvärmd rödbets- och fetaostpaj från i går och till och med sallad, extra bonus när det finns färdig mat i kylen - men annars går det ju nog bra att bara steka ett par ägg) flyttade jag mig och min dator till soffan. Av ergonomiska skäl, naturligtvis - om man inte har en bra arbetsstol hemma är det bäst att byta position alltid emellanåt :)

Vi stannar i stan inkommande helg, alla flickor har program i morgon. De vuxna ska tillbringa litet tid med att höstfixa på vår försummade gård, har jag tänkt. Få se vad annat vi hittar på. Men först traditionellt fredagsmys i kväll med god middag, film och godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar