lördag 4 mars 2023

Tillbaka igen!

 

Äntligen! 

I början av februari slocknade min dator plötsligt och oväntat, och så totalt att inte ens IT-avdelningen lyckades återuppväcka den för en så kort stund att jag kunde rädda det som var sparat på hårdskivan (inte mycket, lyckligtvis). Jag fick en tillfällig dator, och den vägrade att släppa in mig på bloggen. Nu fick jag till sist min nya dator, och med den kom jag in på bloggen utan problem. Ingen logik - men det är kanske lika bra att bara acceptera internets (och blogspots) nycker och vara glad att det fungerar nu.

Nu blir det bara ett snabbt hej innan maken och jag ska stå för caféet på dagens handbollsmatch. Och så kan jag ju passa på att visa gungan som vi (maken) satte upp inomhus på lande. Så roligt att sitta i den, gunga stillsamt och umgås med den som sysslar i köket (om man är vuxen) eller gunga vilt (om man är barn).  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar