torsdag 14 april 2016

Planer

Är hemma i dag ännu - men nu börjar jag bli uttråkad, och det är ju ett gott tecken. Jag kör igång tvättmaskiner och reder upp pappershögar, men är ännu i det skicket att jag måste vila mellan varje liten uppgift. Men det blir nog jobb i morgon igen för min del, och det är ju bra det.

Och en jätterolig sak blev klar nyss - om drygt två veckor kommer vi att åka till Grekland, två goda väninnor och jag, med våra barn. Vi blir tre mammor och åtta barn (min störsting kommer inte med), och det var ett stort pusslande att fixa alla semestrar, lov och resor från olika håll och kanter (två från Finland, en från England) - men det lyckades. Vi anländer alla på olika dagar, fredag, lördag och söndag, och åker hem olika dagar, men tre dagar ska vi alla vara samtidigt på samma hotell. Det kommer att bli toppen-toppen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar