tisdag 31 december 2019

Nyårsafton

Vilken omstart!

Jag kom hem från jobbet, litet trött och mycket frusen p.g.a. den mycket elaka blåsten som blåste igenom mig på väg från bussen. Efter en stund hemma kom jag på att vi ju har ett badkar, och att jag hade några oanvända badbomber som jag fått av de snälla döttrarna.

Sagt och gjort, jag lade mig i ett hett och doftande bad. Efter en liten stund, precis när jag kommit på att jag också hade en ansiktsmask, kom tioåringen in, och jag bad henne lägga på masken. Medan hon gjorde det kom maken in med en GT med isbitar och citron. Vilken lyx att ligga i badet med en privat kosmetolog och en privat bartender.

Nu har jag klätt upp mig och till och med lackat naglarna med glitterlack (kan vara första gången jag lackar naglarna i år. Men bättre sent än aldrig) och är klar för party. Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar