fredag 14 oktober 2016

Taggad!

I går satt jag stillsamt på jobbet och funderade på om jag skulle våga och vilja åka alldeles ensam till London. Pundet dyker, flygbiljetterna är mycket billiga mitt i veckan i november, och jag kan bo hos min väninna. För mig passar det ju perfekt att åka ett par vardagar, men maken kan inte komma, och alla vänner jobbar ju också. Senare under dagen textade jag i ett annat ärende med en väninna, och slängde sedan ändå iväg frågan om hon skulle vara intresserad. NÅ JO!, svarade hon inom en sekund - och så bokade vi.

Så nu åker vi iväg, två dagar i mitten av november. Avfärd tidigt på morgonen på tisdag, hem sent på onsdag. Vi tänker gå på stan, handla julklappar, äta på pub och dricka engelsk cider. Och jag blev så uppiggad! Det blir toppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar