tisdag 9 januari 2018

Tekniska problem

Bloggen har drabbats av tekniska problem... Jag lyckas inte publicera något på den efter att ha bytt telefon och gett tillbaka min gamla jobbdator - om jag försöker via iPaden bedömer den tydligen mig som opålitlig och blockar inloggningsförsöken, och om jag försöker via telefonen säger den helt enkelt "publicering misslyckades", utan att förklara sig närmare. Nu provar jag utan bild via telefonen, om det skulle lyckas.

Vardagen har börjat igen, och det är rätt skönt. Åttaåringen hann längta efter skolan, de andra kanske inte fullt så mycket, men månne inte regelbundna vanor gör alla gott. Och jag - jag är i den otroligt lyxiga situationen att jag har hela januari ledigt, innan det nya jobbet börjar den första februari. Så jag pysslar här hemma, städar skåp och bakar bröd och tar långpromenader med hunden och läser och stickar. Oerhört avkopplande. I dag började fjortonåringen (som hade sen skolmorgon) och jag dagen med morgonkaffe på café. I går satte jag mig inte i bilen överhuvudtaget och använde inte en cent - båda två ganska ovanligt i det vanliga förorts/arbetandestrorfamiljsmammalivet.

Nu dagspromenad med hunden, hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar