fredag 17 augusti 2018

Snart helg!


Följden av onsdagens gymnastik är värre muskelvärk i benen än jag någonsin har haft tidigare. Jag måste stiga upp försiktigt och stabilisera benen innan jag kan börja gå, det ser inte elegant ut när jag tar mig ur bilen och att gå ner för trappor går mycket, mycket långsamt. Jaja, det visar ju åtminstone att jag har ansträngt musklerna. Och kanske, kanske är det litet bättre i dag än i går.

Kodningsklubben var rolig igen, och den här veckan ska jag (kanske) försöka komma mig för att studera en stund någon kväll också, så jag kommer snabbare framåt. Men det tänker jag inte låta stressa mig, blir det läge så blir det, annars är nog också två timmar per vecka bra.

Nu ska jag jobba lite till, sedan åka och handla, sedan laga middag, sedan ta tre döttrar och en pojkvän (dotterns, då) och hunden med och åka till lande. Störstingen åker till Grekland i dag och maken till Tallinn med sina kollegor. Lande-fararna har inga avancerade planer för helgen, två flickor ska rida, och för övrigt ska vi väl mest ta det lugnt. Kanske man skulle ge sig ut i skogen och kolla om regnet förra söndagen har resulterat i några kantareller.     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar